Boondoggle

Boondoggle

Kernactiviteit
Boondoggle staat voor de enorme verandering in merkencommunicatie. Onze visie, geloof en passie gaan verder dan het internet als communicatiekanaal en openen nieuwe mogelijkheden voor merken: ‘people powered brands’, merken gebouwd op de interactie tussen merk en consument en tussen consumenten onderling, gevoed door sterke inzichten en straffe ideeën.
In het huidige digitale tijdperk is conversatie de uitdaging, de nieuwe heilige graal. Boondoggle wil als communicatie-agentschap die aanstekelijke merkconversaties creëren. Daarvoor zetten we alle mogelijke communicatiemiddelen in: digitaal, events, pr, klassieke advertising, dm, mobile, enz.

Situering lidmaatschap
Boondoggle steunt MediaNet Vlaanderen sinds medio 2003. De convergentie van kanalen en middelen hebben een enorme impact op hoe grote en kleine merken hun marketing en mediamiddelen zullen moeten inzetten.
Daarom is het behoren tot een sterk netwerk van bedrijven uit de mediasector die gedreven worden door innovatie, digitale en technologische evolutie een absolute meerwaarde.
Het delen van kennis en ervaringen in een snel veranderende maatschappelijke en technologische omgeving zal immers bijdragen tot de verdere groei en ontwikkeling van het bedrijf.