Yondr

Yondr

Yondr is een immersive media agency gespecialiseerd in het maken van 360-video en interactive VR. Het verhaal begon in 2014 vlak nadat Facebook Oculus had opgekocht voor zo’n slordige 2 miljard dollar. Dit was voor yondr het startsein om als digital natives mee op de kar van deze nieuwe technologie te springen. Het was de moment voor VR om de wereld te veroveren. Niet alleen Facebook, maar ook andere ronkende namen zoals Google, Sony, Nokia, HTC, GoPro,… sprongen op de kar en zo begon de bal te rollen. Yondr is op dit moment gebaseerd in Beveren, New York en heeft ook net een kantoor opgestart in Amsterdam. We hebben reeds VR-oplossingen bedacht voor verschillende klanten zoals Mercedes, Nike, Honda, New Balance, Barco, Randstad,…

 

Naast een immersive media agency werkt yondr ook aan een global ecosystem van virtual reality professionals door hun merk en IP te licentiëren. Het is de bedoeling om zo een wereldwijd netwerk te creëren om te kunnen schalen op knowhow, R&D, marketing en events. Yondr wil op die manier een thought leader brand worden op vlak van virtual reality content creation.