02 december 2019

15u00 - 18u00
IMEC-SMIT-VUB
Pleinlaan 9
1050 Brussel
Google Maps

 

In een wereld van grote, globale platformen is samenwerking tussen lokale mediabedrijven een must om betere scaling te bereiken en zo advertising te optimaliseren.

Deze Smart Media Meetup geeft een overzicht van hoe technologie kan helpen bij het aangaan van deze uitdaging, met aandacht voor privacy en competition policy issues.

 

Program

 

• 15.00h – Welcome and introduction to the EcoDaLo project, by Prof. Dr. Karen Donders (imec-SMIT, Vrije Universiteit Brussel)

• 15.20h – KIL or the ‘Knowledge Integration Layer’ by Mr. Ben De Meester (ID-lab, Ghent University)

• 15.40h – Business architecture and valorization by Mr. Alan Seghebart (Adlogix)

• 16.00h – Results of the EcoDaLo test campaign by Mr. Philippe Degueldere (Pebble Media)

• 16.15h – Privacy and competition concerns by Ms. Ine Van Zeeland (imec-SMIT, Vrije Universiteit Brussel)

 

• 16.45h – Short break

 

• 17.00h – Key note 1 Collaborative data usage in the video production pipeline by Mr. Maarten Verwaest (Limecraft)

• 17.20h – Key note 2 on the importance of collaboration for better online targeting by Mr. Kimon Zorbas (Nielsen)