Antwerpen, [16-05-25] – Transfer Media kondigt exclusieve samenwerking aan met DAZN voor FIFA Club World Cup 2025.
Transfer Media breidt haar aanbod uit en betreedt de wereld van OTT-platformen. In samenwerking met DAZN zal Transfer Media de advertentieruimte beheren voor de FIFA Club World Cup 2025, die exclusief via het DAZN-platform te bekijken zal zijn.
DAZN heeft van FIFA de wereldwijde uitzendrechten verworven voor dit prestigieuze toernooi, dat plaatsvindt van 14 juni tot en met 13 juli 2025. Het toernooi brengt 32 van de grootste clubs ter wereld samen voor een ongeëvenaard voetbalspektakel van 63 wedstrijden in 30 dagen.
Voor adverteerders biedt dit een unieke kans. Transfer Media zal exclusief pre-rolls en mid-rolls aanbieden op het DAZN-platform, volledig non-skippable en dus met maximale zichtbaarheid.
“Met deze samenwerking zetten we een belangrijke stap in onze digitale strategie, en dat met een event van wereldformaat.”– aldus Laetitia De Dycker, Deputy General Manager bij Transfer Media.
“Bij DAZN zijn we verheugd om dit gloednieuwe toernooi via onze app gratis aan te bieden aan alle Belgische voetbalfans zodat ze geen seconde van de actie moeten missen. De FIFA Club World Cup is de ultieme apotheose van het voetbalseizoen en biedt een uitstekende gelegenheid voor adverteerders om net voor de zomervakantie je brand op een optimale manier in de kijker te zetten rond premium content.” – Aldus Stefaan Kestens, Head of Revenues en Acquisitions.
En voor de voetbalfans? Die kunnen zich alvast verheugen op iconische wedstrijden, en nieuwe duels tussen topspelers. De wedstrijden zijn gratis beschikbaar voor iedereen, wereldwijd, via de DAZN-app.
Benieuwd naar de advertentiemogelijkheden voor jouw merk?
Contacteer Transfer Media via sales@mytransfer.be voor een voorstel op maat.
_________________________
Over Transfer Media
Transfer Media is de reclameregie voor thematische televisie, digitale video, en radio, zowel in het noorden, als het zuiden van België. Transfer Media vertegenwoordigt de advertentieruimte voor o.a. 13ème Rue, ATV, BBC First, Cartoon Network, Comedy Central, CSTAR, DAZN, DAZN Pro League, Disney Channel, Disney Junior, Eclips TV, , Kanaal Z/Canal Z, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Nick Jr, Pickx Showcase, Pickx+ Pickx+ Sports, ROBtv, Sport10, Star Channel, Studio 100 TV, SYFY, TV Oost en Xite. Dankzij de overname van 21st Century Fox door Disney in 2019, is The Walt Disney Company hoofdaandeelhouder van Transfer Media. In samenwerking met Precise.TV en The Walt Disney Company voorziet Transfer Media advertentiemogelijkheden op YouTube. Vanaf april 2024 vertegenwoordigt de reclameregie een 45-tal regionale radio-omroepen in het Noorden van het land. Vanaf februari ook een 25-tal lokale radio-omroepen in het Zuiden. Raadpleeg de website voor meer informatie: www.mytransfer.be.
