11 mei 2021

Lancering SMI-barometer

10u00 - 11u30

Op dinsdag 11 mei maakt de Arteveldehogeschool de resultaten bekend van de Social Media & Influencermarketing Barometer 2020 (SMI-barometer).

De SMI-barometer biedt antwoorden op de vraag hoe je als (retail)merk jongeren kunt bereiken via sociale media en influencers. Tijdens het webinar krijg je de belangrijkste inzichten op een rijtje. We verduidelijken opvallende trends binnen het domein, evoluties in mediagebruik en benoemen de verschillen tussen Nederlandstalige en Franstalige jongeren. De SMI-barometer is een onderzoek van de Arteveldehogeschool in samenwerking met Comeos.

 

Programma
10 uur: voorstelling resultaten SMI-barometer
10.30 uur: Q&A over resultaten SMI-barometer
10.40 uur: Case 1: Foodmaker deelt hun ervaringen
10.55 uur: Case 2: wordt binnenkort bekend gemaakt
11.10 uur: Q&A over de twee cases
11.30 uur: Einde

 

Praktische info
– Doelpubliek: (digital) marketeers, communicatie managers & social media managers
– Prijs: gratis
– Locatie: online webinar via Microsoft Teams