24/07/2018

Derde editie The Rentree op zoek naar de Belgische kampioenen

PERSBERICHT

Derde editie The Rentree op zoek naar de Belgische kampioenen

Brussel, 25 juni 2018. Belgian Digital Champions. Dat is de focus van de derde editie van The Rentree, dat de Belgian Association of Marketing (BAM) op 20 september organiseert. Het wil zo Belgische ondernemingen die technologieën voor de media- en marketingsector ontwikkelen, in de spotlights zetten.

 

Met The Rentree trapt BAM nu al voor het derde jaar op rij het najaar op gang. Dit event, dat plaatsvindt op 20 september, biedt op een halve dag een vijftiental korte sessies met de beste Belgische technologieën voor de marketing- en mediasector. Het zal meer bepaald ingaan op data, artificial intelligence, machine learning, gedragsanalyse, event experiences, predictive analysis… en vooral over hoe die technologieën het vak van de marketeer veranderen.

“Dit jaar geven we het woord aan de Belgische kampioenen op dit vlak”, geeft Patrick Steinfort mee. De General Manager van BAM vervolgt: “Het gaat zowel om ondernemingen die al ‘gesettled’ zijn en de wereld aan het veroveren zijn, als startups in volle ontwikkeling.”

Deze ondernemingen zullen hun product of service voorstellen in aanwezigheid van een van hun klanten, en zullen daarnaast ook hun ambities op nationaal en internationaal vlak duiden.

The Rentree richt zich tot alle marketing en media professionals die tijdens een namiddag het brede plaatje aan Belgische knowhow op vlak van marcom-technologieën kunnen (her)ontdekken.

Meer info op: https://therentree.be/

 

Praktische informatie

  • Datum: Donderdag 20 september van 13u30 tot 18u
  • Locatie: The Villa – Kerkweg 27, 1702 Dilbeek
  • Tarief: BAM-leden: €99 excl. BTW – niet-leden: €199 excl. BTW

Over BAM

BAM, kort voor de Belgian Association of Marketing, is de grootste vakvereniging voor marketing in België. BAM is een open community en zoekt actief naar partnerships. In het BAM-netwerk kunnen professionals terecht voor inspiratie, kennis en kruisbestuiving. BAM heeft als missie om waarde te creëren en duurzame relaties op te bouwen. Dat geloof in meaningful marketing wil de vereniging doorgeven aan iedereen die haar pad kruist. Enkel zo is BAM in staat om betekenis te geven aan marketing. Enkel zo helpt BAM professionals om marketing in het hart van hun organisatie te plaatsen. Meer info op www.marketing.be.

 

https://twitter.com/we_are_BAM

https://www.facebook.com/BAMbelgium/

https://www.linkedin.com/company/bam-belgian-association-of-marketing/https://www.youtube.com/channel/UCu9nRDehw12vlni09GGD4Tg

 

_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht, contacteer barbara.dhondt@marketing.be – 02/234 54 02