01/09/2025

Transfer Media kondigt exclusieve samenwerking aan met de Belgische Department Store INNO voor hun retail aanbod.

Antwerpen, [01-09-25] – Transfer Media kondigt exclusieve samenwerking aan met de Belgische Department Store INNO voor hun retail aanbod.

Transfer Media maakt met trots bekend dat het vanaf heden de exclusieve partner is voor het Retail media-aanbod van INNO.

Met een sterke reputatie en een aanbod van internationale en Belgische topmerken in sectoren als mode, beauty, wonen & vrije tijd en kinderartikelen, trekken de 16 winkels verspreid over het hele land dagelijks een breed en divers publiek van mode- en lifestyleliefhebbers. INNO biedt de Belgen een omnichannel-shoppingervaring waarbij online (INNO.be) en offline winkelcomfort elkaar aanvullen en versterken.

Door deze samenwerking zal Transfer Media in alle 16 winkels in België met exclusiviteit instaan voor het beheer en de commercialisering van alle touchpoints. Dit biedt merken en adverteerders een unieke kans om hun boodschap te presenteren in een premium retailomgeving met een sterke merkuitstraling.

INNO is een iconische speler in de Belgische retail. We zijn bijzonder trots hen als exclusieve partner te verwelkomen. Zo geven we partners de kans om op een andere, complementaire manier aanwezig te zijn naast ons video- en radioaanbod. Retail is een wereld die ons al lang boeit. Vandaag vertalen we die band naar echte beleving. Hieronder enkele mogelijkheden uitgelicht.

  • Window dressing
  • Digital window screens
  • Pop-up corners
  • Activaties en gerichte nieuwsbrieven

En er is nog veel meer mogelijk. Zo brengen we merken écht tot leven in de experience-omgeving die INNO biedt, gecombineerd met een flinke portie enthousiasme van het Transfer Media-team.”
— aldus Laetitia De Dycker, Deputy General Manager, Transfer Media

“Retail media is voor INNO een strategische pijler om partners en klanten nog dichter bij elkaar te brengen. Met onze aanwezigheid in de beste winkelstraten van België en op toplocaties, een aantrekkelijk en gevarieerd merkaanbod, een sterk Loyalty programma, digitale schermen en meer dan 22 miljoen bezoekers per jaar, bieden wij een uniek platform dat merken écht zichtbaarheid en impact geeft. Met Transfer Media als partner bouwen we dit krachtig aanbod verder uit.” – Aldus Elly Zwinnen, Merchandise – Marketing – VM Director INNO.

Met deze samenwerking creëren INNO en Transfer Media een exclusief premium platform dat merken de mogelijkheid geeft zich optimaal te profileren.

_________________________

 

 

Over Transfer Media

 

Transfer Media is de reclameregie voor thematische televisie, digitale video, radio & retail media zowel in het noorden, als het zuiden van België.

Adults North: ATV, BBC First, DAZN, DAZN Pro League, Eclips TV, TrendsZ, National Geographic, Proximus Showcase, Pickx+, Pickx+ Sports, RobTV, Sport10, STAR Channel, TVOost, XITE.

Adults South: 13ème Rue, Comedy Central, CSTAR, DAZN, DAZN Pro League, TrendsZ, MTV, National Geographic, Proximus Showcase, Pickx+, Pickx+ Sports, SYFY.

Kids North: Cartoon Network, Disney, Disney Junior, Nickelodeon, Nickelodeon Junior, Studio 100.

Kids South: Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon.

 

Dankzij de overname van 21st Century Fox door Disney in 2019, is The Walt Disney Company hoofdaandeelhouder van Transfer Media.

 

Transfer Media voorziet op YouTube talrijke advertentiemogelijkheden. Daarnaast vertegenwoordigt de reclameregie zowel in het Noorden als in het Zuiden verschillende regionale radio-omroepen in ons land. Vanaf heden stappen ze in de wereld van Retail Media samen met INNO.

 

Raadpleeg de website voor meer informatie: www.mytransfer.be.

 

Over INNO

 

INNO is het enige warenhuis in België met een brede waaier aan premium- en mainstream merken. De keten maakt al bijna 128 jaar integraal deel uit van het retaillandschap van alle grote Belgische steden en is al generaties lang een bondgenoot van alle Belgen in hun dagelijkse leven.

INNO is één van de belangrijkste Belgische merken, met een trouw klantenbestand dat blijft groeien. Met inno.be speelt INNO sinds voorjaar 2021 ook een hoofdrol op de online retailmarkt in België.

INNO biedt de Belgen een omnichannel-shoppingervaring waarbij online en offline winkelcomfort elkaar aanvullen en versterken.

 

https://www.inno.be