Deloitte en MediaNet Vlaanderen nodigen u graag uit voor dit event waarop Deloitte zowel de TMT Predictions als de Digital Consumer Trends voor u belicht!
De TMT Predictions van dit jaar, verspreid over verschillende categorieën, benadrukken hoe trends in technologie, media en telecommunicatie (TMT) bedrijven en consumenten wereldwijd kunnen beïnvloeden. Deze trends laten ons kennismaken met een meer verbonden wereld met meerdere apparaten en behelst onder meer zaken als de staat en evolutie van 5G
, de wijze waarop onze digitale wereld beïnvloed wordt door AVOD, SVOD en VR en de toenemende aandacht voor sustainability.
De Belgische editie van de Digital Consumer Trends (DCT) 2022 analyseert de digitale gewoonten van Belgische consumenten en hun houding ten opzichte van geselecteerde actuele onderwerpen. Zo krijgen we een overzicht van de toestand van de apparatenmarkt – wat is de evolutie van de toegang tot en het gebruik van apparaten na twee jaar van crisis –
en de wijze waarop duurzaamheid ons koopgedrag beïnvloedt.
Ook gaat het onderzoek dieper in op de evolutie van een ‘digitaal naar virtueel’ leven en hoe Belgen de overgang naar een meer virtueel leven via gaming, NFT en de Metaverse ervaren, en krijgen we een inzicht van hoe een gebrek aan vertrouwen de digitale consumptie beïnvloedt.
Tijdens deze roundtable krijgt u de kans met de auteurs en experten van deze rapporten in dialoog te gaan in het gezelschap van experten uit het media- en audiovisuele landschap.
Dit event is enkel toegankelijk voor leden van MediaNet Vlaanderen.