28 mei 2020

Click20

09u30 - 14u00

In welke mate staan jongeren (16 – 24 jaar) open voor ‘digitale branding’ van mediamerken via sociale media? Hoe kunnen merken via sociale media hun merk versterken bij jongeren? Wat is de impact van influencers?  Wat zijn de nieuwe trends op vlak van digitale marketing?

Begin 2020 deed de Arteveldehogeschool hierover een onderzoek bij meer dan 1.500 Vlaamse jongeren. Op 28 mei krijg je de resultaten van dit onderzoek te horen!

Na het onderzoek volgen twee interessante praktijkcases van Instaverliefd en VRT. Zij delen hun ervaringen met het bereiken van jongeren via sociale media en influencermarketing. Dit onderzoek is het vervolg van eerder onderzoek dat gratis te downloaden is op www.socialemediavoorjongeren.be

 

Programma

09:45 Check-in webinar

10:00 Wat leren de cijfers van de SMI-barometer ons over het bereiken van Vlaamse jongeren als retailmerk?

10:40 Nathalie Van Schelvergem (Eyeworks) vertelt hoe zij sociale media en influencermarketing ingezet hebben om de jeugdserie ‘Instaverliefd’ te promoten bij jongeren.

11:50 Q & A: mogelijkheid tot vragen stellen over het onderzoek en de ervaringen van Eyeworks.

11:00 Einde webinar